воскресенье, 19 августа 2012 г.

Модуль 8. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме учні знаходяться в центрі навчання, активно залучаються до процесу оцінювання та з інструментами і матеріалами електронної бібліотеки. Оцінювання здійснюється в залежності від внеску кожного учня .
За допомогою матеріалів цього модуля я усвідомила головні ідеї оцінювання:
Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;

Комментариев нет:

Отправить комментарий